Khamis, 24 Jun 2010

RaTu HaTiKu...

aku ade 6 org ank buah,3 lelaki dan 3 pompuan..1st y paling tua Fatin Nabilah,sekolah darjah 4.. 2nd Amir Zafran,sekolah darjah 3 n dier ade adik sorg,nama dier Farah Nadia,1 tahun lebih...nie 3 beradik nie kakak aku punya anak..abg aku y no 2 ade 2 hero..Hadif Haikal 2tahun lebih n Hariz Haikal nk masuk setahun..bdk 2 org nie aku jarang jumpa..rasanya dkt sebulan aku x jumpa hero 2 org nie,coz dier duk kL,jarang blk seremban..kadang2 bile dier balik,aku pulak x ade kt umah..rindu gile r :-( last sekali Nur Ain Batrisha,4tahun..ank abg aku y no 3,bdk kecik nie sangat2 nakal skg,tp dier r slu peluk aku setiap kali aku blk keja..hihi..degil2 dier pun aku tetap syg kt ank2 buah aku..abg aku y no 4 lom ade rezeki g,dier bru kawin last year..ank aku???huhu..lom kawin g mcm mane nk ade anak,doakan aku kawin cepat2..huhu..


Hadif Haikal & Hariz Haikal

Nur Ain Batrisha

Amir Zafran, FaraH Nadiah & Fatin Nabilah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan