Rabu, 22 Jun 2011

Fly to jakarTa

5 Jun 2011...akhirnya jd gak g jakarta n bandung nie..setelah berkali kali pikir,pg gak aku..kali nie aku g jln2 ngan mak ayah n kwn2 ayah..ikutkn buah hati aku tu ikut sekali,tp memandangkn tugas seorg pendidik menghalang utk dier join sama...cian b,x pe r ek,next time syg bwa b ek..hihi.. kali nie aku g naik belon KLM,belon BELANDA punya..1st time naik belon nie..sgt2 teruja je rasanya..utk naik belon nie kena naik ketapi kt KLIA tu,coz tempat belon tu parking jauh...ok r pendek cite aku sgt teruja belon nie,coz sgt2 berbeza berbanding belon2 y penah aku naik b4 nie mcm AIRASIA n MAS..belon nie siap ade tv beb...gile r..mmg den suko r sgt2..tp x pandai nk guna lak..so tgk je r pe y ditayangkn..hahha

nie ketapi kt KLIA

nie r tV y aku maksudkan

keadaan dlm belon

makanan dlm belon

siap bg tau berada pada ketinggian berapa

belon nie sgt2 besar

dpt ambik kepala belon je..haha

perjalanan mengambil masa dlm 2 jam gak r..muak jgk r duk dlm tu..hihi..sampai sane je dh kul 6ptg waktu malaysia,sana lewat sejam dari masa kite..kire sana bru kul 6ptg,tp langit gelap je..mcm kul 7 kite...sampai sana je kite org disambut oleh pemandu pelancong iaitu pak ranor...sampai je aiport jakarta kite org terus gerak g bandung.tido sana..alkisah nya kite org patutu jln2 kt jakarta dulu,tp last minit org y nk bwa kite org jln tu x ikut join sama dlm rombongan nie..

perjalanan nk g bandung tu ambik masa lg 2 jam setengah..dh mcm blk malaysia lak..mcm biasa r,jln kt jakarta tu sgt2 r sesak..nama je lebuhraya..tp sesak mcm jln kt kL..(kL pun x jem teruk mcm kt sana) sampai bandun je dh kul 10 mlm.sampai je terus tido,simpan tenaga utk shopping keesokkn harinya...


1 ulasan: