Rabu, 1 Jun 2011

HapPy bDay to mE...

26Mei 2011..GenaP usia aku 25 thn..huhu..x sangka masa berlalu dgn pantas..skg aku dh meningkat dewasa..x lama g dh leh kawin..kuikui..thn nie mcm biasa,my love b jd org pertama wish my bday..walaupun kami berjauhan,dier tetap igt bday aku..tQ b...walaupun byk rintangan masa bday aku thn nie,aku anggap semua dugaan utk aku teruskan kehidupan aku bersama dier y tersyg..tQ kt En Amir kerana ade niat nk wt surprise utk aku..tp malanganya..byk sgt dugaan dan rintangan berlaku antara kami...so x mau cte r,coz x mau igt lg..y penting nk happy2 je time bday gurl..

sabtu lepas my dear dtg umah,dier dari muadzam blk semata mata nk celebrat bday aku..tQ so much dear..kite org g jln2 kt kL..lg pun b nk bwa aku mkn kt ampang..kt menara tinjau..sebenarnya,aku y teringin sgt nk g sana..so buah hati aku nie tunaikn permintaan aku utk bday gurl nie..b4 g mkn tu,kite org g jln2 kt KLCC,sementara tggu nk mkn mlm..jln2 kt KLCC pun juz cari buku b utk dier mengajar nti..dh penat jln2,masa menunjukn ari dh mlm..kite org terus g ampang..

x sangka kt situ ramai org..tempat tu dh r tinggi,buah hati leh lak parking keta kt bwa,pastu kite org naik tangga y agak beratus anak tangga gak r..nie mcm kes dera je nie :-(x pe r,org dh bwa kn,so x leh byk bunyi...sampai je sana,aku sgt2 teruja,coz dpt tgk pandangan satu kL dari atas tu(menara tinjau)best sgt2..tQ b coz bwa syg mkn kt situ...

nie r pemandangan dari menara tinjau..cantik gile tgk lampu2 kt kL nie..siap npk lampu kt genting

mY buCuk

1st time kiTe org kuar pakai bju sama x plan pun

bday gurl y semakin membesar...

pas selesai mkn n cuci mata,tibe masa utk pulang..masing2 dh penat n esok mau dating g..dlm ati sangat kecewa my dear b x bg pe2 pun hadiah tahun nie..rasa nk nangis pun ade gak..dier kata "syg kn x nk hadiah pe,juz nk b belanja mkn je kn " hakikatnya mmg tu r y aku minta pun seblom nie,coz x mau ssh kn dier..tp dlm ati meronta ronta nk hadiah...

dipendekn cte lg..aku ade minta bju melayu dier utk tempah bju kawin nti,so masa ari ahad b nk blk tu dier bg r bju melayu dlm paper beg,siap bg tau " nti basuh r bju tu,b x basuh pun " mls punya bdk ..pas ambik bju tu,aku pun letak r dlm bilik,sbb dh penat shopping..bile mlm dier call,suh tgk bju melayu y dier bg aku tu ade x butang bju melayu dier..aku pun mcm pelik bin ajaib r,sbb klu ade sekali pun,x kn nk pos lak..hihih..ok r,nk sedapkn ati dier aku pun g r tgk bju tu..bile kuar kn baju melayu tu,tibe2 ade satu benda asing y wujud....FuyOooo..ade hadiah..sgt2 suka,sgt2 happy..akhirnya b berjaya wt surprise utk syg..x sangka dier letak dlm tu,padahal masa jumpa dier ade je tgk bju tu dlm beg,tp x perasan pun..pandai r buah hati syg nie wt syg tekuzut...hahha..buah hati aku siap ckp,ssh btu nk surprisekn syg tau..hahhhahaha..tQ dear..syg suka sgt hadiah tu...


nie r hadiah dari org y sya syg sgt..tQ b..


3 ulasan:

  1. ni mesti pasang niat nk gi sini lepas tgk gambar kat fb akak kan..ngeh3x...santik3x...

    hadiah pon santik jugak!! mintak amir belikan satu..!!

    BalasPadam
  2. pergh umi.. bestnya.. every week asyik dpt hadiah je dr amir ek...
    apa2 pun Hepi Hari Tua okek... semoga panjang umur n murah rezeki..

    BalasPadam
  3. ehehee...
    rjin2 pki eh jam tue..
    br cam gurl cket..hee

    BalasPadam