Jumaat, 16 Julai 2010

bErguMbiRa bErsaMa teMan seOfis

Selalu setiap ari Jumaat,time lunch..aku ngan member2 sekepala kt ofis duk ofis je..tp semenjak adk kesayangan aku kOkyU ( pangilan manje ayu) duk ajak g karoke,aku pun mula r terjebak..haha..time tu mmg x ade plan g mane2..sje nk test power..plan ngan kak mas,driver baru kite org,mengantikan drive kite org y slu bwa aku ngan member aku y lain jln2 NADIA,cuti bersalin..huhu..tanpa mereka ber2,x ade r aku dpt jln2 kt alamanda PUTRAJAYA tu..huhu..tQ k.mas & nadia y slu sudi mempelawa kite org naik keta korg..lap u lah..sambung cte g karoke td..time tu mmg enjoy abis..dgn kehadiran kak fina memeriahkn lg ari tersebut...masing2 nyanyi sampai x igt dunia..kite org ber4,kak mas,aku,kokYu ngan kak fina..kiteOrg ambik 20 lgu..setiap sorg 5 lagu..mmg x igt dunia masing2..nk2 g mak bdk,kak mas..mmg mcm ank dara btul dier time tu..mmg x sangka dier dh kawin..huhuhu..b4 kite org masuk karoke,kite org g tapau makanan utk bwa masuk dlm bilik karoke tu..part nie mmg kelakar btul...memandangkn y kite org tau,makanan luar x dibenarkan dibawa masuk kt tempat karoke,so nk dijadikn cte...kebetulan masing2 time tu lapar gile...sempat beli mcD..dan masa tu kite org duk pikir,mcm mane nk bwa masuk makanan nie tanpa pengatahuan pihak berkuasa tempat karoke tu..hahah..masa kite org kuar lunch,mmg x suka bwa handbeg kuar..time tu kak fina je y bwa handbeg..pe g,handbeg dier la y jd mangsa utk sorok makanan kite org tu..hahha


setelah penat melalak dlm bilik karoke tu,kite org pun pulak semula ke tempat keja,sedar2 dh kul 2.30...pe2 pun time tu enjoy sgt2..rasa mcm nk sambung karoke lg..kak mas tQ cOz sudi bwa kite org g karoke..enjoy sgt2..next time kite karoke lg..thanks jgk kt kak fina sudi join kite oRg..tp masa nk balik tu sedih coZ pas nie dh x jumpa dgn kak fina,di kena blk SABAH,sbb dh dpt tukar tempat kelahiran dier di SABAH..aKu akn igt sampai bile2 ari bersejarah ini...

1 ulasan: