Sabtu, 17 Julai 2010

KeRisaUaN & KeRinDuan...

KeRisaUan & keRiduaN..rindu sgt2 kt buah hati aku MUHAMAD AZMIR BIN MUHAMAD..dh lama x dating ngan dier..last week,sehari pas abis game netball kSN,dier demam..seminggu demam x elok2..risau sgt time tu..suh jumpa doktor degil,dh teruk bru g klinik..time tu aku mmg risau sgt2..selama aku kenal dier,x penah tgk dier demam teruk mcm tu sekali...setiap saat aku risaukn dier,tp biasa r,klu dh demam,mmg dier x pedulikn aku..time tu sedih sgt2..tp x pe r,dier sakit,maybe nk kn ketenangan..so bile dier dh kata ade kurang cikit,ati pun lega sikit..ari sabtu umah aku ade kenduri sambut pose,dier x dpt datang coz x sihat g..ari ahad tibe2 adk my baby msg kata abg dier x larat nk bgun..time tu aku bru bgun tido..masa tu kul 5ptg..pas dpt msg mcm tu terus call b,tya keadaan dier..mmg x larat langsung,bru blk dari klinik,amik darah g..doktor saspek denggi..time tu mmg sedih,dier x larat nk bangun langsung..pe g,time tu jgk aku terus bgun siap2 gerak g selayang umah b...time tu mmg x pikir pe2 g,bwa keta,n nk cpt sampai..biasa r higway klu hujung minggu,jem gile..TENSION je..sampai2 sane dh mlm..1st time g umah dier n jumpa family dier..pe g,ketar lutut..hihih..tp demi buah hati aku tu..ku gagahkn jgk diri ini..masuk2 je umah dier npk dier terbaring dlm bilik..sedih sgt2..dier lemah sgt2..rasa nk nangis time tu..x penah tgk dier mcm tu.. :-( bile masuk bilik dier tgk keadaan dier mmg x larat nk bgun..hanya mampu beri kata2 semangat je..duk2 borak ngan buah hati aku tu,mak dier dtg bwa bubur suh dier mkn,pe g,phm2 je lar..aku kena suap..slu leh je suap,tp time tu kt umah dier,segan r nk suap dpn family dier..huhu..namun demi kekasih hati ku itu,x kira malu atau x..selambe je suapkn bubur kt dier..huhu..dkt nk abis r aku suap..y pelik dier nie,sakit2 pun kuat mkn,tp x gemuk jgk..hahahha...borak2 sedar2 dh kul 9mlm..aku pun minta izin nk blk,perjalanan aku masih jauh..nk kena blk seremban tu..esok nk keja pulak...hihihi...bile dh tgk sendiri keadaan buah hati aku tu,bru aku rasa senang hati cikit..esok nya bile call dier dh leh bgun n ade kurang cikit..so tu r ubat y paling mujarab utk buah hati aku tu..bile dh jumpa bru sihat..yeke??hihihi...

dier nie lah buah hati kesayangan aku..bdk degil :-)



p/s : pas nie klu b demam,kena rajin2 mkn ubat,jgn degil2..nti syg pun degil mcm b :-P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan