Sabtu, 17 Julai 2010

BoLa JaRinG oPen kSn,BuKit KiaRa

KejohaNan Bola Jaring terbuka Ksn...sekali lg,buah hati kesayangan aku main utk team legend..aku juz dtg bg sokongan kt dier je..merangkap coach peribadi dier..hahah...bangga la buah hati aku nie main netball..dh mcm aku jgk,same2 main netball..kire sehati sejiwa jgk..pagi2 dh gerak kul 6.15 dari seremban,g selayang ambik my dear..pastu bru gerak g bukit kiara..konon masing2 tau jln g sane,last2 sesat...3 4 kali pusing jln y same..dkt rm10 abis duit byr tol je..member buah hati aku dh call 3 4 kali tya bile nk sampai,jji kul 7.30pagi kena ade kt stadium bukit kiara,tp kite org sampai kul 9pg..1st game x sempat nk main,sampai2 je team di dh abis main..nasib baik menang..huhu..nk dipendek kn cte,team my dear dpt masuk final..tp kesia sgt2 coz masa semi final buah hati kesayangan aku tu jatuh, injed,sedih je bile tgk dier jatuh..tp ape leh wat,adat bersukan..hanya mampu tgk je dari luar..bile game tu abis bru r mampu tlg je..cian b..dh tau sakit nk main jgk..nasib baik menang,so masuk final,tetap nk main jgk,degil bdk nie (degil2 pun buah hati den jgk )..masa final buah hati nie asyik jatuh je,coz kaki dier still sakit,tp nk jgk main..faktor kekurusan pun ye jgk,nk wat mcm mane,dier mkn byk pun dier tetap kurus,mcm gF dier jgk,kn B ???hihihi..x pe dear,pas kawin nti gemuk la tu,syg jga b nti..hihihi..pe2 pun team LEGEND dpt no 2,kalah ngan COBRA..tahniah B..abis game dkt kul 5,pastu g lepak mkn2 kt OLD TOWN,time tu mmg penat sgt2,demi meluangkn masa ngan org terSYG,aku gagahkn jgk,kul 8 bru gerak blk seremban...x dpt nk jln2 ngan b,coz masing2 dh penat..x pe r,ade masa nti kite jln2 ok..miss my baby so much =)

gaya seorg pemain bola jaring lelaki =)

pemain2 bola jaring lelaki y menang

pasukan yang masuk final..LEGEND vS COBRA

so sweet

nasihat coach pada anak buah...hahaha

semangat sepasukan..

berkenalan dgn pasukan lawan,sebelum bertanding..

best defender..hehe..mcm gF diEr jGk (akU la)

aksi semasa pertandingan

muka penat @ muka x puas hati tu B?? =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan