Ahad, 13 Mac 2011

1st iMpiaN mY BucuK


semanjak dh koje gomen nie en azmir memasang impian bersama aku..AKU?hahha..sama2 r ade impian..kuikuikui..1st sekali dier nk pakai keta...x kisah keta pe2 pun,jji keta..tp mesti keta bru,coz dier tau gf dier nie x suka keta second..bukan nk belagak..hakikatnya klu beli y second,kompem nk tacap mcm2..silap2 keta tu wthal..so dgn bangganya dier memilih keta Myvi..huhu..alkisahnya sgt ssh nk beli keta nie masa mula2.. tunggu punya tunggu,hampir sebulan bru dpt keta nie..y sedihnya,oder keta warna hitam,tp dpt putih..so disebabkn kite org dh mls nk tggu,kite org terima je keta warna putih tu..disebab kn kesibukan my bUcuk,terpaksa r aku uruskn semua urusan membeli keta nie..nasib baik ade member aku jual keta myvi..tQ nana..jasa mu amat aku kenan..kuikui..kite org dpt keta nie b4 raya cina ari tu..hihi..so time cuti leh r jln2..kuikui..

gbr sekadar hiasan..x sempat nk ambik gbr keta my buCuk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan