Isnin, 21 Mac 2011

aPabiLa BunGa diSuntiNg......


12 Mac 2011...huhu..satu tarikh y cukup bermakna dlm hdp aku..x penah aku merasai perasaan seperti ini..diriku disunting org...org??siapakah org itu??huhu..ofcOz mY daling MOHAMAD AZMIR B AHMAD...my dear dtg satu family,dgn 3 buah keta,dh mcm bertunang pulak rasanya..sbb ramai sgt dtg..hihih..bile family dier sampai je,mereka dihidangkn mkn tgh ari..menu lauk istimewa,masak lomak tempoyak sayur..huhuh..atas permintaan family dier gak,coz nk rasa masakan org n9..kuikui..pas konyang,tiba r masa utk kedua2 belah pihak berbincang mengenai kami ber2..kuikuikui..aku biasa r,org dtg meminang,kena r duk dapur,jd bibik sementara..pakai bju cikit punya lawa,tp kena duk dapur basuh pingan mangkuk..hahah..so setelah selesai berbincang,family aku mohon tempoh utk kami sekeluarga berbincang sama ade menerima pinangan atau x..x?hahahhah..sgt takut..sebenarnya dh adat org meminang mmg mcm tu..kena bincang dulu,bru leh bg jawapan sama ade terima MOHAMAD AZMIN B AHMAD tu sebagai menantu x...hahahha..kompem berdebar debar perasaan my dear tu..hahaha..kite org ber2 plan bln 5 mau tunang,tp bile dua2 pihak berbincang,kami x jd wt bln 5,maybe tunang time nikah nti...agak tekejut r kite org ber2,coz kite org x tau y family x mau tunang..pe2 pun kite org ikut ckp dua2 family...mane y baik utk mereka,kami ikutkn je..huhu....so mak b bg cincin risik kt mak aku,tanda untuk merisik aku..kuikui...ini r gbr cincin risik aku..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan