Ahad, 13 Mac 2011

bErJauHAn

skg hidup aku dgn buah hati aku dh x mcm dulu g..kami dh jauh....... :-( dier kt pahang..aku kt n9..dh x mcm dulu g..x dpt dating tiap2 minggu..sebelum nie klu rindu leh gak aku naik kL jumpa dier..tp skg..kena g pahang..pahang???jgn mimpi r buah hati aku nk kasi pg sorg2..kuikui..dier sgt risau klu aku g sorg2..katanya bahaya sbb jln kiri kanan hutan...so terpaksa r menunggu kepulangan dier...pe2 pun skg2 minggu sekali dier blk umah dier kt kL..b4 dier blk kL..kompem kena jumpa aku dulu,cOz jln nk blK kL mesti lalu dpn umah aku dulu.so dpt r dating kejap... :-) pas dating teman dier mkn jp,bru r aku izinkn dier blk kL...kuikui..klu ade masa esoknya bru dpt dating puas2..jumaat dier blk k..sabtu dating ngan aku..ahad dh blk muadzam semula..mcm tu r cerita kisah cinta antara aku dan dier..kuikui..mudah2an x lama g aku lak duk ngan dier kt sana..huhu.insyaALLAH..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan