Selasa, 8 Mac 2011

kPa aKu menGhiLang???


Wahh...lama sudah tidak megedit blog aku nie..hihi..kpa aku mendiamkn diri dan menghilang?pasti menjadi persoalan kt kwn2 aku...hahaha..utk pengetahuan anda semua..semenjak buah hati aku En Azmir tu dpt keja bru n pg keja kt muadzam tu,ibarat dier telah membawa semangat aku sekali g sana..hahaha..sbb tu x ade mood nk update blog nie..pe2 pun skg aku kembali semula..dgn satu tujuan....pe tujuaan tu?jeng..jeng..jeng...nantikn sbb2nya..hahaha...rasanya byk sgt aku nk cte,coz dh lama x update blog kn..pe2 pun aku try slow2 kayuh utk update blog nie..tuggu kemunculan aku x lama g...

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. tQ kerana memberi dorongan sya dan memaksa sya utk update blog ini..kuikui

    BalasPadam