Ahad, 13 Mac 2011

tQ b cOZ tuNaiKan jji maNis mu...

sgt suka...sya dpt hadiah dari my dear AZMIR..tq dear...coz belikn syg hp bru..merangkap menunaikan jji manis b dulu..hahah pe2 pun syg suka sgt2..luv u dear..al-kisahnya bermula mcm nie..sebelum b dpt keja dulu dier dpt panggilan telefon dari SPP( Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan) sblum nie die penah dpt interview jawatan pensyarah...jawatan dier skg nie r..tp masa tu dier sebagai calon simpanan je..lama dier tggu tp x ade jwp,kire gagal r jwbnya..eth mcm mane ari tu org SPP tu call dier,tya masih berminat ke klu ditawarkan jawatan tu..so my dear nie jwb berminat r..dier pun cte r kt aku y dier dpt panggilan tu..tp dier x nk menghrp,coz dier dh penah tggu lama dulu..dier takut kecewa (dh mcm frust bercinta lak)...tp aku cuba yakinkn dier y dier akn dpt tawaran tu..time tu dier x nk caye gak..aku pun ape g..bertaruh r ngan dier..kuikui..klu dier dpt keja tu,dier kena bg pe aku nk,dan klu dier x dpt aku kena bg pe dier nk..dan aku memilih dier kena belikn aku hp..bkn satu,tp 2..dier satu dan aku satu.mesti kena sama...dan jika dier x dpt keja tu,aku kena belikn dier kasut sukan utk dier...so skg terbukti dier dh dpt keja tu...alhamdulillah..akhirnya dier dpt keja tetap sebagai PEGAWAI PENDIDIKAN SISWAZAH a.k.a PENSYARAH... :-) so nie r hp kite org..sgt comel

sgt2 comel...y warna hijau tu my dear punya,,dan warna biru tu aku punya..dua2 b yang pilihkn..tQ my dear..luv u so much..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan