Ahad, 13 Mac 2011

diLamAr......

FuyOooOo......kompem masing2 teruja membaca tajuk aku kali nie..hihi..DILAMAR????yes....pada 24 Januari 2011 bertempat didalam keta...otw nk g bank sign agrement keta..huhu..time tu aku ngah drive..boleh pulak b wt kejutan melamar aku..dgn ayat seperti...sudikah syg menjadi isteri b yang sah???waaakakakh..sgt romantik...kuikuik..org lain kompem x penah wt mcm mane buah hati aku melamar aku..hahaha..dier ngaku dier x romantik,dan disebabkn sgt2 teruja nk bg tau aku,dier ckp time aku ngah drive.hahhaha..gugur jantung aku time tu..dgn muka tersipu2 terus aku memberikan satu senyuman y menawan..hahhah..mesti r sudi :-)tu r y aku tunggu2kn selama nie dari dier..akhirnya dier ucapkn jgk..tQ b coz sudi memilih syg utk jd suri hidup b selamanya..insyaALLAH..mudah2an kite kekal bgia selamanya..AMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan